26

Jag är så himla dålig på att uppdatera min blogg, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag ska försöka bättra mig, dels för jag inte orkar en del av ers tjat, samt för att göra er nöjda. Haha, jag är så snäll.
Men vad gör jag nu? Jag sitter utanför Garbo-klassrummet bland ett par bord och stolar, tillsammans med Nicole och Felicia. Vi har väl en aning kul, skrattar till och från. Men jag vill sluta nu, för jag har ett stort begär av att rollspela, skriva på min Subaru-kun (vilket jag känner att jag inte vill göra här i skolan). Fast jag har två lektioner kvar, det intressanta är att det är två likadana lektioner efter varandra. Dvs Mediaproduktion, awesome! Vi kommer antagligen fortsätta att leka runt lite med photoshop igen, ta bort finnar etcetera.

Kommentarer
Postat av: Ragge

tycker du ska skriva lite om hur gullig och snäll jag var idag, när jag pratade med dig i tel på tuben

2011-09-08 @ 20:20:35
Postat av: Louice

Du får säga till ifall jag är för jobbig och tjatar på dig om att du ska blogga hela tiden, fast det är ju för att jag tycker om dig och för att jag tycker om att veta vad du gör om dagarna.

ÅH GRETA GARBO-KLASSRUM. Garbo är angenäm!



Skriv du mer på din Subaru-kun berättelse! Det blir kanonas. Puss och kram, ta hand om dig.

2011-09-09 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0