28

Nu sitter man här vid skolbänken och har Estetisk kommunikation, yay! Fast det är ändå inte yay, då jag inte kan arbeta med något. För jag har gjort min skiss till mitt arbete och jag skulle göra grunden för det idag. Suck för att Lisa min lärare inte hade fixat tjockare papper, så man kan måla utan att det läcker igenom och ah.
Jag känner att jag inte gör något vettigt här borta, skulle lika gärna kunna ta min lunch nu. Men det är en skön dag den här måndagen, även om den är lite seg. För jag har bara tre lektioner idag, och jag befinner mig redan på min andra. Sen har jag lunch och sedan bär det av till Sportlife, gymmet där jag har min idrott!
Varför dagen är seg då? Jag var ju på True Talent igår, vilket betyder att jag kom hem sent.  Dessutom kan jag lova er att man såg mig (fick sms om det under sändningen). Vart jag satt? Ja, jag satt på andra raden några meter ifrån dem som deltog. Holy jizzzz!! Haha.
Efter skolan så ska jag hem, sova, plugga och datorn. Låter bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Louice

Åh. Visa upp ditt arbete när det är klart, okej?



Orättvist att du fick se Tommy Körberg live ju!

2011-09-12 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0