31

Jag är urusel på att uppdatera denna bloggen, men anledningen är för att jag inte vetat vad jag ska skriva här. För jag har inte haft något jag direkt vill få ur mig, eller som jag känner för att dela med er läsare. Jag suger och ursäktar mig för det.
Men en ändring på denna bloggen kommer att ske, bara så ni vet det. Både med dess layout och vad jag kommer att skriva. Funderar på att skapa en till blogg där jag skriver mina berättelser istället. Vi får se hur jag gör och jag ursäktar mig för att ha varit en sådan skit på att uppdatera bloggen och min Subaru-kun!
JAG KOMMER INTE UPPDATERA PÅ ETT TAG, MEN DU FÅR FORTFARANDE GÄRNA KOLLA MIN BLOGG VARJE DAG (för er som gör det) OCH SE IFALL JAG HAR UPPDATERAT. Ska försöka se ifall jag kan ta mig orken och tiden till att fixa bloggens layout till helgen. Vi får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Teriyaki-kun

Att du inte skriver mer på Subaru-kun. Fy skäms.

2011-09-30 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0